Annons
Hög servicenivå och trevligt bemötande – ni räddade OS
Kundtjänst • Publicerad 3 augusti 2024
Detta är en opinionstext i Kristianstadsbladet. Åsikter som uttrycks är skribentens egna.
Några dagar efter OS invigningen i Paris havererade min internetuppkoppling i min sommarstuga. Ingen Kanal 5, fibern var tvärt av. Jag kontaktade C4 Energis kundtjänst vid lunchtid på måndagen och felanmälan gjordes. Samma dags eftermiddag ringde tekniker från Telarco och hembesök bokades till klockan 07 påföljande dag. Felet var åtgärdat vid 07:30 tiden på tisdagen.
Så högsta beröm för snabb service och trevligt bemötande från Gabriel på C4 Energis kundtjänst och Fredrik på Telarco! OS var räddat. Och supporten från Bosse på Åhus Digital var guld värd.
Lennart Sjöland, Yngsjö
Annons
Annons
Annons
Annons