Annons

Hög servicenivå och trevligt bemötande – ni räddade OS

Kundtjänst • Publicerad 3 augusti 2024
Detta är en opinionstext i Kristianstadsbladet. Åsikter som uttrycks är skribentens egna.
Tack vare snabb service var OS-sändningarna snart tillbaka.
Tack vare snabb service var OS-sändningarna snart tillbaka.Foto: Jessica Gow/TT

Några dagar efter OS invigningen i Paris havererade min internetuppkoppling i min sommarstuga. Ingen Kanal 5, fibern var tvärt av. Jag kontaktade C4 Energis kundtjänst vid lunchtid på måndagen och felanmälan gjordes. Samma dags eftermiddag ringde tekniker från Telarco och hembesök bokades till klockan 07 påföljande dag. Felet var åtgärdat vid 07:30 tiden på tisdagen.

Så högsta beröm för snabb service och trevligt bemötande från Gabriel på C4 Energis kundtjänst och Fredrik på Telarco! OS var räddat. Och supporten från Bosse på Åhus Digital var guld värd.

Lennart Sjöland, Yngsjö

Annons
Annons
Annons
Annons